دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 14 (1386)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی

فاطمه ورداسبی؛ حمیدرضا آراسته؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ بیژن عبدالهی

دوره 30، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 61-80

https://doi.org/10.22055/edus.2023.40317.3349

چکیده
  نناهمگونی جمعیت دانشجویی در مقطع تحصیلات تکمیلی، تنوع انگیزه­های آن­ها و دوره­های متنوعی که توسط دانشگاه­ها ارائه می­شوند، نیاز به فهم علت وجودی تحصیلات تکمیلی را برای تضمین کیفیت و موفقیت این دوره­ها افزایش می­دهد. بنابراین، پژوهش حاضر با هدف شناسایی و تحلیل رسالت­های تحصیلات تکمیلی انجام شد. در این پژوهش از روش تحقیق ...  بیشتر